Skip to main content

Ett svenskt webbhotell med support i världsklass

< Alla ämnen
Skriv ut

Skapa supportärende

För att skapa ett supportärende måste du logga in i kundpanelen. Klicka på ”Supportärenden” i menyn till vänster när du är inloggad. Läs längre ner om det är så att du inte har tillgång till kundpanelen.

När du klickat in dig på supportärenden så kan du skapa nytt supportärende via den gröna knappen uppe till höger ”Skapa nytt supportärende”.


Nu är det bara att du skriver vad ditt ärende handlar om i ”meddelande” rutan och ange en rubrik. Ange vilken avdelning som passar bäst för ditt supportärende.


Om du av någon anledning inte skulle ha tillgång till kundpanelen men vill ändå skapa ett supportärende så kan du alltid maila till support[a]admax.se.

Var noga med att du tar med nödvändiga uppgifter om du skickar mail till oss så att vi kan vara säkra på att det är rätt person som begär support.

Innehållsförteckning