-
Kundpanel
-
E-post
-
- Vad är det för skillnad på POP och IMAP?
- Uppgifter, e-postprogram
- ActiveSync
- Hur hittar jag e-postadministratör i e-posttjänst
-
- Logga in på Webbmailen
- Skapa e-postadress (e-postanvändare)
- Ta bort e-postanvändare
- Byta lösenord på e-postkonto
- Jag kan inte logga in?
- Nytt meddelande (Webbmailen)
- Lägga till signatur i webbmailen
- Autosvar / Semestermeddelande
- Vidarebefodran
- Lägga till Alias
- Ge administratörsrättigheter till e-postkonto
- Filtrering av e-post
- Skapa e-postlista
- Hur flyttar jag ett e-postkonto?
- Catch-all
- Två-vägs autentisering
- Skriva ut ett meddelande
- Hantera kontakt
- Hur hittar jag e-postadministratör i webbhotellet
- Hur hittar jag e-postadministratör i e-posttjänst
- Skapa ny mapp i webbmailen
- Visa återstående artiklar (6) Komprimera artiklar
-
-
Domän och DNS
-
- IDN – Internationalised Domain Names
- Toppdomän (TLD)
- Kostnad för att återställa domännamn som löpt ut
- Varför får jag meddelande från ICANN?
- Byta domännamn
- Vad är 60-dagars lås?
- ÅÄÖ i sitt domännamn
- Hur byter jag namnservrar?
- WHOIS-skydd
- IDN – Internationalised Domain Names
- DNSSEC
- Validering av e-postadress
-
Webbhotell
-
Fakturafrågor
-
Information
-
Felsökning
-
- 550 Authentication is required for relay
- 571 Delivery not authorized
- Det ser ut som att det skickas spam från min e-postadress
- Försenad leverans av e-post
- Fullt utrymme för e-post
- Mac-Mail inte uppkopplat
- Utrymmet hos mottagaren fullt
- Radera en nyckelring i Nyckelhanterare på datorn
- 571 Delivery not authorized, message refused
- Server stöder inte krypteringstypen
- Mina mail når inte mottagaren
- Jag ser inte mina gamla mail i telefonen
- E-post klassas som spam
- Kan inte radera konto i Outlook
- Vart är mina raderade meddelanden?
- Language was not updated to prevent an email folder name conflict
- Jag får inte vissa e-postmeddelanden
- Visa återstående artiklar (2) Komprimera artiklar
-
Säkerhet
-
Molntjänster
-
Backup
Kontakta oss
Vi strävar efter att göra det enkelt för våra kunder, nya som gamla, att komma i kontakt med oss. Här är de olika alternativen vi erbjuder.
Supportärende via kundpanelen
Som kund hos oss har du tillgång till vår kundpanel, där du enkelt kan skapa ett supportärende när du behöver hjälp. I kundpanelen får du en tydlig översikt över dina tidigare ärenden, inklusive aktuell status och historik. För att skapa ett nytt ärende, klicka på ”Supportärenden” som du hittar i menyn till vänster under rubriken ”Hjälp”. Det är ett smidigt sätt att få strukturerad och snabb hjälp direkt från vårt team.
Chatt – direktkontakt online
Du kan också nå oss via chatt, både på vår hemsida och inne i kundpanelen. Chatten är ett snabbt och enkelt sätt att få svar på sina frågor. Observera att när våra medarbetare inte är tillgängliga, bemannas chatten av en AI-assistent som hjälper dig så gott den kan. AI:n kan svara på många vanliga frågor, men för mer komplexa ärenden rekommenderar vi att du skapar ett supportärende eller väljer något av våra andra supportalternativ.
E-post – skriftlig kontakt
Du är alltid välkommen att kontakta oss via e-post. Vi strävar efter att svara inom 24 timmar på vardagar. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt är det viktigt att du skickar e-post från en adress som är registrerad som kontakt hos oss. Om du kontaktar oss från en okänd e-postadress, kommer vi att hänvisa till att kunden själv får höra av sig. Vår officiella e-postadress för support är support@admax.se.
Telefon – personlig service
Vill du prata med oss direkt? Under kontorstid är du välkommen att ringa vår växel. Vårt telefonnummer är 010-641 29 00. Växeln är öppen måndag till torsdag mellan kl. 09:00 och 17:00, samt fredagar mellan kl. 09:00 och 16:00. Vi hjälper dig gärna med både enklare frågor och mer omfattande ärenden – tveka inte att höra av dig!