Skip to main content

Ett svenskt webbhotell med support i världsklass

< Alla ämnen
Skriv ut

Kontakta oss

Vi strävar efter att göra det enkelt för våra kunder, nya som gamla, att komma i kontakt med oss. Här är de olika alternativen vi erbjuder.

Supportärende via kundpanelen

Som kund hos oss har du tillgång till vår kundpanel, där du enkelt kan skapa ett supportärende när du behöver hjälp. I kundpanelen får du en tydlig översikt över dina tidigare ärenden, inklusive aktuell status och historik. För att skapa ett nytt ärende, klicka på ”Supportärenden” som du hittar i menyn till vänster under rubriken ”Hjälp”. Det är ett smidigt sätt att få strukturerad och snabb hjälp direkt från vårt team.

Chatt – direktkontakt online

Du kan också nå oss via chatt, både på vår hemsida och inne i kundpanelen. Chatten är ett snabbt och enkelt sätt att få svar på sina frågor. Observera att när våra medarbetare inte är tillgängliga, bemannas chatten av en AI-assistent som hjälper dig så gott den kan. AI:n kan svara på många vanliga frågor, men för mer komplexa ärenden rekommenderar vi att du skapar ett supportärende eller väljer något av våra andra supportalternativ.

E-post – skriftlig kontakt

Du är alltid välkommen att kontakta oss via e-post. Vi strävar efter att svara inom 24 timmar på vardagar. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt är det viktigt att du skickar e-post från en adress som är registrerad som kontakt hos oss. Om du kontaktar oss från en okänd e-postadress, kommer vi att hänvisa till att kunden själv får höra av sig. Vår officiella e-postadress för support är support@admax.se.

Telefon – personlig service

Vill du prata med oss direkt? Under kontorstid är du välkommen att ringa vår växel. Vårt telefonnummer är 010-641 29 00. Växeln är öppen måndag till torsdag mellan kl. 09:00 och 17:00, samt fredagar mellan kl. 09:00 och 16:00. Vi hjälper dig gärna med både enklare frågor och mer omfattande ärenden – tveka inte att höra av dig!

Innehållsförteckning